.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشف بزرگ ربيع فلاح پس از 3 سال استانداري:
استاندار : به مازندران جفا شد!
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت: باید میزان اختیارات استانداران برای رفع مشکلات مردم و نیز اجرای پروژه‌های مختلف افزایش پیدا کند؛ با روش فعلی امکان اجرای اقتصاد مقاومتی وجود ندارد....

شمال نیوز: استاندار مازندران که در گردهمایی آموزشی، تخصصی فرمانداران سراسر کشور در استان مازدران سخن می گفت آنچنان از جفا به این استان سخن گفت که گویا مردم استان که سال ها با نامرادی ها دست و پنجه نرم می کنند از آن اطلاعی ندارند و این کشف بزرگ از سوی مدیر ارشد استان صورت پذیرفته است !

ربیع فلاح جلودار بدون ذکر مواردی قابل لمس از اقدامات خود و دولت یازدهم در مازندران اظهار کرد: مازندران از استان‌های تاثیرگذار در سطح کشور است و اقداماتی نیز در زمان حضور مسئولان تدبیر و امید در کشور در این استان انجام شد.
 

وی با اعلام اینکه مازندران یکی از استان‌های اثرگذار در انتخابات ریاست جمهوری بود، افزود: از زمان اعلام حضور حجت‌الاسلام روحانی به عنوان داوطلب ریاست جمهوری استقبال مناسبی از ایشان شد و این موضوع به سراسر کشور نیز کشیده شد و تحرک مردم مازندران در انتخاب رئیس جمهور بسیار مهم بود.
 

* کاهش میزان غریق

فلاح به اقدامات انجام شده برای طرح ساماندهی طرح‌های دریا در استان اشاره کرد و گفت: با پیگیری انجام شده میزان غریق دریا کاهش یافت.

وی دیگر اقدامات انجام شده در استان مازندران را ساماندهی مناطق آلوده استان اعلام کرد و افزود: همه مناطق آلوده استان مازندران پاک‌سازی شد و شاهد کاهش معضلات اجتماعی در این زمینه هستیم.

استاندار مازندران در ادامه با ارائه گزارش عملکرد درباره انتخابات بیان کرد: در دوره‌های گذشته شاهد بودیم که صندوق‌های آراء باطل می‌شد ولی به دلیل تسلط مسؤولان استانی به انتخابات در این دوره کوچک‌ترین خللی در روند برگزاری انتخابات به وجود نیامد.

 

* فراهم بودن زمینه اقتصاد مقاومتی در استان مازندران

فلاح در ادامه با بیان اینکه بیش از 45 درصد مردم استان مازندران روستایی هستند، خاطرنشان کرد: امنیت غذایی برای مسؤولان استان حائز اهیمت است و در این زمینه نیز تلاش شد که از روستائیان حمایت ویژه شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه فرصت مناسب برای اجرای اقتصاد مقاومتی در استان فراهم است، افزود: همه ارگان‌ها و متولیان استانی در این زمینه همکاری مناسبی داشتند، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، قضایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این حوزه با مسئولان استان همکاری مناسب داشتند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در اقتصاد مقاومتی باید به صورت جدی ورود پیدا کنیم، گفت: تلاش‌های مناسبی در این زمینه انجام شد.

وی با اشاره به قابلیت کشاورزی مازندران در زمینه تولیدات گیاهی و دامپروری یادآور شد: برنامه داریم با مدیریت صحیح تا سه سال آینده مازندران نیازمندی‌های برنج کشور را تامین کند.

فلاح با اعلام اینکه مازندران می‎تواند بخشی از نیازمندی‌های وارداتی کشور را تامین کند، گفت: در این استان محققان ما بر روی تولید محصولات که قابلیت تولید در استان وجود دارد اقدامات تحقیقاتی انجام دادند.

 

* تأمین 15 درصد روغن مصرفی کشور در مازندران

وی با اشاره اینکه مازندران می‎تواند 15 درصد نیاز روغن کشور را تأمین کند، یادآور شد: برای تامین نیازمندی‌های کشور نیاز به حمایت جدی از سوی متولیان است.

استاندار مازندران در ادامه به ظرفیت تولیدات استان در زمینه تولید ماهی و خاویار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر میزان تولید خاویار به صفر رسید که دلیل آن هم آلودگی‌های زیست‌محیطی که در کشورهای همسایه به وجود آمد.

وی با اعلام اینکه قدرت تولید یک‌میلیون تن ماهی استخوانی در سال در سه استان شمالی کشور وجود دارد، افزود: طرح پرورش ماهی در قفس در استان اجرایی شد و موفقیت‌های در این زمینه داشتیم.

استاندار مازندران دیگر قابلیت‌های استان را داشتن سه بندر مهم و حیاتی عنوان کرد و یادآور شد: از این ظرفیت‌ها نیز برای توسعه خدمات در کشور می‌شود استفاده کرد.

وی با اشاره به توقف بندر نفتی استان در گذشته گفت: این بندر در گذشته مشکلاتی داشت ولی در حال حاضر این بندر فعالیتش را تا حدودی آغاز کرده است.

فلاح در ادامه خاطر نشان کرد: نخستین‌بار در طول جمهوری اسلامی نخستین محموله تولیدات لبنی به روسیه صادر شد در این زمینه مازندران قابلیت‌های بسیاری مناسبی دارد.

 

* تولید 500 هزار تن محصولات باغی

وی با اعلام اینکه مازندران می‎تواند 500 هزار تن محصولات باغی را صادر کند، گفت: بازار روسیه فرصت بسیار مناسبی برای صادرات محصولات استان است و گام‌های مناسبی در این زمینه برداشته شده است.

فلاح با اشاره به اینکه در حوزه ساماندهی آب‌های سطح نسبت به استان مازندران جفا شد، یادآور شد: 10 میلیون متر مکعب آب سطحی در استان داریم ولی بخش اندکی از این مقدار ساماندهی شده است.

استاندار مازندران اضافه کرد: بخشی از نیازمندی‌های مازندران باید در مرکز حل شود، با این روش امکان اجرای طرح‌های اقتصادی مقاومتی وجود ندارد، برای رفع مشکلات نیاز است که اختیارات مسؤولان استانی در حوزه‌های مختلف پیدا کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 ارديبهشت 1395
آقای استاندار ، مثل اینکه تاریخ انقضای شما به پایان رسید که این حرف ها را می زنی؟ بعداز این مدت چرا الان ؟
بی نام 28 ارديبهشت 1395
انتقاد یعنی جنابشون رفتنیه .چون امکان نداره تا زمانی که پستشون باقیست انتقادی باشه . جناب فلاح بزرگترین جفا در حق استان انتصاب مدیران ناکارامده.
اضغر 28 ارديبهشت 1395
ریس جمهور که نتونست 100 روزه اصلاح کنه از شما که بیشتر از این انتظار نمیره.فقط همینه که اعتراف کردید جای شکرش باقیه
امیر 28 ارديبهشت 1395
استاندار خوب ما
نا شناس 28 ارديبهشت 1395
احسنت ربیع جان!خوب کشف کردیا!!!!!!! اینم از برکات تدابیر حکیمانه شماست!!!!!!
نا شناس 28 ارديبهشت 1395
آقای استاندار فرمودین بچه روستا هستم و به روستائی بودنم افتخار میکنم
استاندار بالاتریم مقام اجرائی استان میباشد چطور مسیر فاز 1 جاده روستائی بابل که اتفاقا ازنزدیکیهای روستای شما میگذرد و قرار بود در بهمن93افتتاح گردد بخاطرفقط3میلیارد بدهی به پیمانکاران مدت16 ماه به تعویق میفتدو چراوقتی اطمینان نداشتیندموضوع رارسانه ای کردید وبنظر من از اعتبار مقام استاندار کاستید که حتی در یک پروژه تقریبا در شرف اتمام نتوانست اجرائی کند پس مسئول کیست؟ اگه شما مسئول نیستید حداقل مسئول پیگیری این مورد که وعده داده بودید،که بودید
من فکرمیکنم و پیشنهاد میدهم که به استان اصفهان و یا آذر بایجان وخراسان و... تشریف ببرید و ازتجربه همکارانتان در آن استانها استفاده نمائید کسب علم وتجربه کسر شان نیست حتی اگه گدائی شود
بهارنارنج 27 ارديبهشت 1395
درود به شرفت مرد زحمتکش.
رضا 28 ارديبهشت 1395
چرا سازمان دولتی در استا نهای دیگر سرمایه گذاری فوتبالی میکند ولی برای مازندران نه چرا چرا چرا.استاندار جواب بده
محمدی فولادی 28 ارديبهشت 1395
اقای استاندار توکه ماشاالله جفا را ندیدی بدونه زحمت شدی استاندار شما جفا کردید بر یاران دکتر روحانی استندار شدی خودت را گم کردیی شما ویک سری سود کردید یزرگ شدید زحمت ما کشیدم ولی شما ما را ندید اقای استاندار این رسم روزگار نیست دوران تو هم داره تمام می شه
نا شناس 28 ارديبهشت 1395
این ره میگن کشف ، بعد رازی و ادوارد جنر و ماکس پلانگ هم میگن ما کاشفیم پس اینا کاشف ندیدن هنوز !
123 28 ارديبهشت 1395
بهتر بود میگفت (( به مازندران جفا کردم ))
ساروی 29 ارديبهشت 1395
آقای استاندار به اداره کل آموزش و پرورش با مدیر کل ضعیف لطفا یک فکری بکنید
نا شناس 28 ارديبهشت 1395
سه ساله که با انتخاب شما و مدیران نالایقی که شما در این استان انتخاب کردید به مازندران جفا شده ...تازه از خواب بیدار شدی؟؟؟ مردم حواسشون هست
نا شناس 29 ارديبهشت 1395
آقای روحانی,مردم مازندران در انتخابات به شما اعتماد کردن,و شما رییس ستاد انتخاباتتون در مازندران رو استاندارمون کردین ,بدون در نظر گرفتن توانمندیه لازم,مطمین باشین ک این کار شما رو مردم مازندران بی پاسخ نمیگذارن,,,استقبال سرد از شما در ساری,,یا استقبال از ریس دولت پاک دست(احمدی نژاد) نمونه ای از تغییر رویکرد مردم این استان هست,,,,استاندار بابلی,تمام مسولیتهای مهم در استان رو ب همشهریاش سپرده,,واینک با وجود ایشان هیچ توقعی برای منطقه آزاد شدن بندر امیرآباد نباید داشت...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.818 seconds.